AVEVA Customer FIRST támogatási program

Az AVEVA Customer FIRST támogatási program egy éves előfizetési rendszerben biztosított szoftver karbantartási és műszaki támogatási program, melynek célja, hogy a végfelhasználók a lehető legnagyobb megtérülést érjék el AVEVA szoftvereikkel.

Az AVEVA és a Controsys Kft. által nyújtott műszaki támogatás keretrendszereként a Customer FIRST program szolgáltatások széles skáláját foglalja magában:

  • Verzió frissítések és karbantartás
  • Szakértő műszaki segítségnyújtás – távoli eléréssel és a helyszínen
  • Kiberkockázat értékelése és menedzselése
  • Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése

Kiemelt előnyök

Folyamatos kiberbiztonsági megfelelés

Legyenek szoftverei folyamatosan karbantartva és frissítve, biztosítva a folyamatos kiberbiztonsági védelmet és tervezhetőséget

AVEVA Flexibilitás

Egy- vagy többéves, előfizetéses rendszerben elérhető műszaki támogatás három hozzáférési szinten: Standrard, Prémium és Elite csomagban.

Személyre szabott műszaki támogatás

Opcionálisan elérhető szolgáltatások, erőforrások, rendszerkarbantartási eszközök a hatékony és optimalizált működésért

Segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!