AVEVA Customer First Program
AVEVA Customer FIRST támogatási program
Az AVEVA Customer FIRST támogatási program egy éves előfizetési rendszerben biztosított szoftver karbantartási és műszaki támogatási program, melynek célja, hogy a végfelhasználók a lehető legnagyobb megtérülést érjék el AVEVA szoftvereikkel.
Az AVEVA és a Controsys Kft. által nyújtott műszaki támogatás keretrendszereként a Customer FIRST program szolgáltatások széles skáláját foglalja magában:
- Verzió frissítések és karbantartás
- Szakértő műszaki segítségnyújtás – távoli eléréssel és a helyszínen
- Kiberkockázat értékelése és menedzselése
- Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése
Kiemelt előnyök
Folyamatos kiberbiztonsági megfelelés
Legyenek szoftverei folyamatosan karbantartva és frissítve, biztosítva a folyamatos kiberbiztonsági védelmet és tervezhetőséget
AVEVA Flexibilitás
Egy- vagy többéves, előfizetéses rendszerben elérhető műszaki támogatás három hozzáférési szinten: Standrard, Prémium és Elite csomagban.
Személyre szabott műszaki támogatás
Opcionálisan elérhető szolgáltatások, erőforrások, rendszerkarbantartási eszközök a hatékony és optimalizált működésért