AVEVA Customer First támogatási program

A felhasználó mindenek előtt! AVEVA Customer First többszintű műszaki támogatási program Standard, Prémium és Elite szinten. Prémium támogatási szerződéssel 24/7/365 azonnali segítségnyújtás.

AVEVA Knowledge and Support Center

A legfrissebb biztonsági frissítések, szoftver telepítők, demók, driver-ek, dokumentáció, trainingek, valamint technikai és termékekkel kapcsolatos hírek egyetlen, központi platformon.

  • Hatékony keresési funkciók a termékinformációk, dokumentáció, hírek, letöltések között
  • Hozzáférés a legfrissebb tartalmakhoz, fejlesztési trendekhez és közösségi fórumokhoz
  • Customer FIRST támogatási szerződéssel rendelkezőknek – support ticket-ek kezelése, frissítések letöltése és számos további előny

Még nem regisztrált?

Az AVEVA Global Customer Support központba történő regisztráció segítségével naprakész maradhat, a frissítéseket, bővítéseket és hibajavításokat egyszerűen kezelheti a kiberbiztonsági kockázatok minimalizálása mellett. Regisztráljon itt.

Felhasználók számára közvetlenül elérhető AVEVA műszaki támogatási lehetőségek

AVEVA Heroes HQ

Az AVEVA HMI / SCADA termékeivel kapcsolatos központi hub, ahol a technikai felhasználók megoszthatják egymással kérdéseiket, tudásukat, kapcsolódhatnak, kérdezhetnek.

Tovább

PI Square

Az AVEVA PI (korábbi OSISoft PI) termékeivel kapcsolatos közösségi platform, ahol a PI felhasználók, kapcsolódhatnak, kérdezhetnek, megoszthatják egymással kérdéseiket, tudásukat.

Tovább

AVEVA Szoftver Dokumentáció

Kompatibilitási és kiberbiztonsági kérdések, technikai dokumentáció és a technikai felhasználók központi információs platformja az AVEVA Software Documentation oldal.

Tovább

Segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!