AVEVA TeamWork

Tudásmegosztás és kollaboráció az üzemi működés minden szintjén

Teljesítménymenedzsment és kollaboráció

A felhő-alapú AVEVA TeamWork az ipari és gyártó vállalatok számára lehetpővé teszi az üzemi dolgozók képességeinek folyamatos fejlesztését, a tudásmegosztást és a kollaborációt a szervezet minden szintjén.

Tréning videók megosztása, hibajelentések átadása a műszakváltás során, vagy riasztási értesítések fogadása és kezelése – az AVEVA TeamWork a hagyományos tudásmegosztás minden hátrányát leküzdve biztosít digitális megoldásokat az ipari és gyártó vállalatok számára.

Az üzemben dolgozók gyors és hatékony felkészítése a digitalizált gyártás által támasztott kihívásokra megköveteli egy olyan digitális tudástár létrehozását és folyamatos aktualizálását, amely elérhetővé teszi a legjobb gyakorlatokat, sztenderdizált tudásanyagot valamint részletes folyamatleírásokat mind az új, mind a nyugdíj felé haladó, tapasztalt munkatársak számára.

A dolgozók a szervezet minden szintjén egy olyan Software-as-a-Service applikációval kapcsolódhatnak össze, amely támogatja a feladatmegoldást, tanulási célok megvalósítását, hibák feltárását és megoldását, valamint a működési sztenderdek rögzítését és dokumentációját. Az AVEVA TeamWork képes mindezt az információt továbbítani és olyan ipari és vállalati információs rendszerekkel kommunikálni, mint a HMI/SCADA, CMMS, ERP, MES, QMS, LMS, stb.

 

AVEVA-Teamwork-Eredmenyek

AVEVA-Teamwork-Eredmenyek

 

Generációváltás és automatizált betanulás

Az ipari üzemek emberi erőforrás kihívásai közül kiemelkedik a generációváltás problémája. A nyugdíjba vonuló tapasztalt munkatársak a nem digitalizált, hosszú évek tapasztalatával megszerzett gyakorlati és elméleti tudást is magukkal viszik. Az új munkatársak betanítására sokszor nincs idő, a termelési célok által keltett nyomás pedig megköveteli az azonnali hatékony munkavégzést. Az AVEVA TeamWork segítségével áthidalhatóvá válnak a generációváltás, növekvő automatizáltság, egyre komplexebb gyártási és üzemi folyamatok által teremtett kihívások.

AVEVA-Teamwork-Tudasatadas

 

AVEVA-Teamwork-UzemiDolgozok

Üzemi dolgozók

  • Valós idejű kommunikáció a gyártási folyamat eseményeiről, kollaboráció, közös problémamegoldás a folyamatos optimalizáció érdekében
  • Tableteken keresztül az üzemi területen helyben elérhetőek a how-to videók, tréning anyagok, munkamenet utasítások és minden digitális tudásanyag
  • A legjobb gyakorlatok digitális rögzítése a napi munkafolyamatok szerves részeként, gördülékenyen megvalósítható

AVEVA-Teamwork-Muszakvezeto

Műszak- és Üzemvezetők

  • Az üzem működésének valós idejű áttekintése – a napi működés hatékonyabb irányítása
  • A folyamatban lévő és megszerzett képesítések utókövetése révén azonnali helyettesíthetőség a dolgozók között
  • Kollaboratív eszkalációs felület – gyors és hatékony problémamegoldás
  • Egyenletes termékminőség és kevesebb selejt köszönhetően a szervezeti egységek közötti egyszerűsített kommunikációnak

AVEVA-Teamwork-Menedzsment

Menedzsment

  • A Biztonságtechnikai, Minőségbiztosítási és Emberi Erőforrás terület számára valós rálátást biztosít a képzési folyamatok, vállalati belső szabályok és megfelelőség utókövetése során
  • A vállalati tudásanyag digitális megőrzése hatékonyan megvalósítható az üzemi terület növekvő automatizáltsága és az üzemi dolgozók generációváltása mellett is

AVEVA-Teamwork-Funkciok

 

A munkatársak összekapcsolása a felhő segítségével a szervezet minden szintjén

Kommunikáció
  • Folyamatos információáramlás az üzem teljes területén
  • Jelentések szűrése csatorna, típus, berendezés, munkaállomás, termék és felhasználó alapján
  • Szűkített kommunikációs szegmensek csapatok számára
  • A dolgozók folyamatos bevonása a jelentések segítségével
  • Multimedia fájl megosztás
  • Felhasználói engedélyek és moderációs lehetőség

 

 

 

 

AVEVA-Teamwork-Kepernyokep
Digitalizált tudás
  • Képzési anyagok tudástára, problémamegoldási segédletek és sztenderd munkamenet leírások
  • A tartalmi struktúra a munkafolyamatokat modellezi
  • Tartalmak gyors elérése például a berendezéseken elhelyezett QR-kód scannelésével
  • Kérdőívek és listák létrehozása adatgyűjtési céllal
  • Megtekintések utókövetése és elemzése
  • Nyelvi beállítások és fordítási lehetőségek
  • Földrajziag különböző üzemi területek közötti automatikus megosztási lehetőségek például a közös berendezések esetén
  • Tartalmakhoz való limitált hozzáférési beállítások
Képzés-fejlesztés
  • Többlépcsős képzési programok definiálása
  • Képzések dolgozókhoz való direkt hozzárendelése helyszín és pozíció alapján
  • Vizsgák létrehozása és ellenőrzése egy helyen
  • Képességek áttekintése mátrix struktúrában minden dolgozóra
  • Képzési anyagok és képesítések áttekintése
  • Ajánlások és értékelések biztosítása
  • Exportálható jelentések készítése

 

 

 

 

 

AVEVA-Teamwork-Kepzes-Utokovetes
Üzemi szintű események kezelése
  • Az üzemben előforduló problémás helyzetek dokumentálása szövegesen képpel és videóval
  • Előzetesen definiált jelentési és riasztási csatornák
  • Digitális eseménynapló automatikus létrehozása a berendezések és munkaállomások jelentésekhez történő hozzárendelésével
  • Az összes terület aktuális kihívásainak egyidejű áttekintése (Kanban)
  • Feladatok felhasználókhoz rendelése és státusz riportok készítése
  • Problémák automatikus feladatkiírásokká alakítása megoldási javaslatok hozzárendelésével
 

AVEVA-Teamwork-Kanban

AVEVA-Teamwork-Webinar

 

Gyors implementáció hibalehetőségek nélkül

Az AVEVA TeamWork „Off-the-shelf” Software-as-a-Service megoldásként értékes időt és erőforrásokat spórol az implementáció és a teljes szoftveréletciklus során. Az ipari és gyártó vállalatok információs rendszereit szem előtt tartva, kifejezetten az üzemi dolgozók igényeire szabott megoldásként képes biztosítani a magas felhasználói elfogadottságot és elégedettséget.

AVEVA-Teamwork-Implementacio

 

Kompatibilitás további eszközökkel

AVEVA-Teamwork-Kompatibilitas

 

  • A gyártási mérőszámok valós idejű követése, jelentések indítása a MES (Manufacturing Executing System) rendszerből a TeamWork szá,ára és fordítva
  • A hírek és jelentések feladatokká alakíthatók a CMMS (Computerized Maintenence Management System) rendszerben
  • A leállási jelentések szinkronizálhatóak az ERP (Enterprise Resource Planning) naplókkal
  • Kétirányú kapcsolatok a QMS (Quality Management System) SoP-k és a TeamWork jelentései között
  • Működő LMS (Learning Management System) rendszerekkel kompatibilis működés a képességek, képesítések és tartalmak összehangolásával

Digitális transzformáció az AVEVA TeamWork-kel

AVEVA-Teamwork-Eredmenyek

AVEVA-Teamwork-Demo-Button

Segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!