Támogatási program az AVEVA termékekre

A felhasználó mindenek előtt!

  • Vevői igények alapján mégtöbb szolgáltatás
  • Kiberkockázat értékelése és menedzselése
  • Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése
  • Új műszaki segítségnyujtás-távoli eléréssel és a helyszínen
  • Egyszerűbb kalkuláció: a program ára a licenszár százalékában van meghatározva

Elérhető csomagok: PrimarySTANDARDPremiumElite. A teljes program a jobb oldali “Customer FIRST Program Guide”-ban megtalálható.

AVEVA Customer First
AVEVA Customer First Program

 

A korábbi években legnépszerűbb Gold Membership Tagság (GM) továbbfejleszett, bővített szolgáltatásai a
Customer First program STANDARD csomagjában található meg. Ennek részletei:

Included Services

STANDARD

Technical Support And Services
Business Hours Technical Support (normal local business hours)Access to expert technical assistance
Knowledge and Support Center websiteSearch for answers to your questions. Log and track cases directly
Customer FIRST mobile support appGive your employees access to a collection of feature-specific How-to videos
Emergency Onsite Response Plan Commitment*

NBDWithin the committed time period, our support team will mobilize an expert resource to help remedy technical issues at your site
Discount on Technical Support Consulting Services5%Get access to discounts on consulting services when purchased in conjunction with your support and service enrolment
E-LearningGet on-demand access to our rich library of modules
Cloud application accessibility support
(24/7/365)
AVEVA resources available to help ensure user access to cloud
solutions
Software Maintenance And Utilities
Software maintenance releases, service packs,
patches, updates and hotfixes
Stay current with the latest updates and fixes; included with AVEVA Connect
Software version upgrades and revisionsTake advantage of the latest software features; included with
AVEVA Connect
Software Asset Manager-SAMIdentify and manage software versions and licenses

* Note: Services associated with an onsite visit are billable. Customer to pay for engineering services, flight, and incidental expenses for all onsite work.


Customer FIRST mobil alkalmazás iPhone & IPad készülékekhez.

Töltse le és minden újdonságról első kézből értesülhet. Az Android felhasználóknak az év végén lesz elérhet az alkalmazás.

 


Software Asset Manager-SAM

Customer First program “STANDARD” csomagjában elérhető. A SAM egy olyan alkalmazás, amivel szisztematikusan köveheti és menedzseheli installált Citect licenszeit. A program a releváns frissítéseket, Service Pack-eket, javításokat beazonosítja, letölti , hogy és a megfelelő számítógéphez juttatja. A SAM mindezt a rendszer teljesítményének csökkenése nélkül, a termelés befolyásolása nélkül végzi.

  • A felhasználók számára legfőbb értéke: csökkenti a Citect licenszek menedzselésére fordítandó időt
  • Tartalmazza a Customer FIRST Standard, Premium és Elite szintek
  • A SAM a program licensz vásárlásakor/műszaki támogatási program meghosszabbításakor automatikusan leszállításra kerül

SAM

Kettős cél: szoftver verziók és szoftver licenszek menedzselése

SAM2

Újítsa meg műszaki támogatási szerződését és használja az újdonságokat az AVEVA SCADA/HMI alkalmazásaiban!

 

Segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!