Támogatási program az AVEVA termékekre

A felhasználó mindenek előtt!

  • Vevői igények alapján mégtöbb szolgáltatás
  • Kiberkockázat értékelése és menedzselése
  • Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése
  • Új műszaki segítségnyujtás-távoli eléréssel és a helyszínen
  • Egyszerűbb kalkuláció: a program ára a licenszár százalékában van meghatározva

Elérhető csomagok: PrimarySTANDARDPremiumElite. A teljes program a jobb oldali “Customer FIRST Program Guide”-ban megtalálható.

AVEVA Customer First
AVEVA Customer First Program

A korábbi években legnépszerűbb Gold Membership Tagság (GM) továbbfejleszett, bővített szolgáltatásai a
Customer First program STANDARD csomagjában található meg. Ennek részletei:

Included Services

STANDARD

Technical Support And Services
Business Hours Technical Support (normal local business hours)Access to expert technical assistance
Online Case Management and Knowledgebase (support website access)Search for answers to your questions. Log and track cases directly
Online Training (How-to Videos)Give your employees access to a collection of feature-specific How-to videos
Emergency Onsite Response Plan Commitment*

NBDWithin the committed time period, our support team will mobilize an expert resource to help remedy technical issues at your site
Discount on Technical Support Consulting Services10%Get access to discounts on consulting services when purchased in conjunction with your support and service enrolment
Software Maintenance And Utilities
Software Maintenance Releases, Service Packs, Patches, Updates and HotfixesStay current with the latest updates and fixes
Software Version Upgrades and RevisionsRun the latest versions of your Schneider Electric software for optimal capabilities
Software Asset Manager-SAMSystematically track & manage installed Vijeo Citect, Vijeo Historian or  Ampla licenses, easily download & push relevant updates to target computers for upgrade

* Note: Services associated with an onsite visit are billable. Customer to pay for engineering services, flight and incidental expenses for all onsite work.

Optional Services

STANDARD

Flexible Funding for ServicesEmbed funds into your Customer FIRST Agreement for optimization and consulting services to use at your convenience during your agreement term
Upgrade and Migration PlanningEnlist Schneider Electric  to explore upgrade/application migration opportunities or replace competitive software applications with current Schneider Electric technology
Customer FIRST for Solutions

 

Application support and lifecycle maintenance for Advanced Solutions engineered/implemented by the Schneider Electric solution development and integration team
Customer FIRST Cyber Security Maintenance ProgramReceive expert technical support based on situational urgency and complexity; also includes quarterly and annual site visits for covered products and applications
Customer FIRST Cyber Security AssessmentBenefit from a comprehensive technical site review of your control network infrastructure to enable informed budgetary and technology decisions

Customer FIRST mobil alkalmazás iPhone & IPad készülékekhez.

Töltse le és minden újdonságról első kézből értesülhet. Az Android felhasználóknak az év végén lesz elérhet az alkalmazás.

 

Software Asset Manager-SAM

Customer First program “STANDARD” csomagjában elérhető. A SAM egy olyan alkalmazás, amivel szisztematikusan köveheti és menedzseheli installált Citect licenszeit. A program a releváns frissítéseket, Service Pack-eket, javításokat beazonosítja, letölti , hogy és a megfelelő számítógéphez juttatja. A SAM mindezt a rendszer teljesítményének csökkenése nélkül, a termelés befolyásolása nélkül végzi.

  • A felhasználók számára legfőbb értéke: csökkenti a Citect licenszek menedzselésére fordítandó időt
  • Tartalmazza a Customer FIRST Standard, Premium és Elite szintek
  • A SAM a program licensz vásárlásakor/műszaki támogatási program meghosszabbításakor automatikusan leszállításra kerül

Letölthető innen: Termékoldal (CitectSCADA vagy Vijeo Citect)/Software&Drivers/Software Asset Manager

SAM

Kettős cél: szoftver verziók és szoftver licenszek menedzselése

SAM2

Újítsa meg műszaki támogatási szerződését és használja az újdonságokat az AVEVA SCADA/HMI alkalmazásaiban!

 

Segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!