AVEVA Industrial Information Management
Historian Client Desktop
Nagyteljesítményű adatelemző szoftver, amely átfogó megoldást nyújt az egyszerű könnyen elkészíthető jelentésektől a professzionális ipari adatelemzésig.
Az AVEVA (korábbi Wonderware) Historianhoz csatlakozva a termelés valós idejű és múltbéli állapotának részletes megismerhetőségét a kezelők, mérnökök és vezetők kezébe adja.
magyar nyelvű video:
A valós idejű és múltbéli adatok diagramjainak és jelentéseinek elkészítése soha nem volt ilyen egyszerű. A kezelők, a mérnökök és a döntéshozók azonnali pillanatképet kaphatnak arról, hogy mi történik bármilyen ipari folyamatukban. A jelentéseket és az adattrendeket asztali számítógépükön, laptopjukon vagy böngészőjükön keresztül elemezhetik és tekinthetik meg, a Microsoft Office, az InTouch HMI , vagy akár egyedi szoftveralkalmazások segítségével.
Nyerjen betekintést az adataiba
Keresse meg a lényeget az eltárolt adataiból a Historian Client Desktop adatelemző szoftverrel. Ossza meg biztonságosan adatait munkatársaival és rendszereivel, akár a termelésirányításon belül, akár az üzleti hálózaton keresztül. A Historian Client Desktop segítségével hatékonyabbá válik a hibaelhárítás, az igény szerint előálló jelentések készítése és a folyamatos hatékonyságjavítás.
A Historian Client Desktop leginkább hasznos tulajdonságai a felhasználók szerint:
- A Historian valósidejű adatainak láthatósága nagyvállalati szinten
- A hibaelhárítás gyorsabb, könnyebb és pontosabb
- Az önkiszolgáló termelési jelentések és hatékonyság elemzések azonnal megoszthatók e-mailben vagy az interneten
Nagyobb kapacitás, hatékonyság és adatbiztonság
A Historian Client Desktop által elért és felhasznált termelési adatok speciális kiterjesztett táblákban tárolódnak. Ez, valamint az időalapú kiterjesztések meghaladják a Microsoft SQL alapú szolgáltatásokat, és lehetővé teszik az idősoros adatok feladathoz illeszkedő hasznosabb visszaolvasását. A felhasználó összekapcsolhatja az adatokat más táblákkal az adatok hatékony visszanyerése érdekében.
- 2 % az adattárolási helyigény a tényleges adamennyiségre vetítve
- 2+ millió adatpontig
- 150.000 adatpont / másodperc mintavételi gyakoriság
- 40-szeres tömörítés
Üzleti előnyök
- Az ilyen nagyteljesítményű és a termelési adatokhoz könnyű hozzáférést biztosító megoldás többszörösen kitermeli a bekerülési költségeit.
- A termelékenység növelése és a költségek csökkentése azonnal látható, mérhető
- Az egységes központi adatbázis növeli a termelékenységet, miközben csökkenti a hibákat és a működési költségeket.
- Áthidalja az IT és az OT közötti szakadékot
- Az üzemi adatok hatékonyabb felhasználása a termelési és az üzleti stratégia jobb összehangoltságát eredményezi.
- Tervezettség és megfelelőség
Alkalmazások és jelentések
A Historian Client Desktop több alkalmazás használatát teszi lehetővé azért, hogy a Historianban tárolt adatokból a legnagyobb értéket lehessen kihozni. Ezen alklamazásokkal könnyen lehet hozzáférni az üzemi- és folyamat adatokhoz, ami megkönnyíti a hibaelhárítást, kimutatja a hatékonyság hiányosságait és kiküszöböli az adatok megkeresésének időigényes folyamatát. Az összes alkalmazás elérhető web böngészőből az Information Server segítségével .
Alkalmazások
Trend
Professzionális grafikonok és trendek. Készítsen beszédes trend elemzést mind a valós idejű, mind a múltbéli adatokhoz. Ezzel a problémák gyökere és a termelés fejlesztési lehetőségei gyorsabban megtalálhatóak.
Munkafüzet
Az Excel-kiegészítővel készítsen folyamatadat-jelentéseket, amelyeket megoszthat az üzemben, intraneten vagy interneten.
Web publikálás
Trendek, jelentések és munkafüzetek közzététele az Information Server segítségével, egyszerű menüválasztással.
Jelentéskészítés
Készítsen jelentéseket a Microsoft Word alkalmazásban ezzel a praktikus kiegészítővel. Mentse el és tegye közzé a jelentéseit szabványos formátumban a Historian Query Client segítségével.
Lekérdezés
Hozzon létre egyéni SQL lekérdezéseket SQL szakértelem nélkül. Használhja együtt más Historian Client alkalmazásokkal vagy önálló eszközként.
A Historian Client Desktop jellemzői
A megjelenítés, az adatkezelés, az elemzés és a jelentési funkciók ebben a szoftver megoldásban jól kiegészítik egymást, hatékonyan segítik a folyamatok megértését.
Rendelkezésre állás és üzleti folytonosság
A Historian Client Desktop kihasználja a Historian redundancia képességeit. Ha az elsődleges Historian szerver offline állapotban van, a Historian Client Desktop automatikusan vált egy másodlagos Historian szerverre. Amint az elsődleges Historian online állapotba kerül, a Historian Client automatikusan visszatér az elsődleges Historian-hoz, a felhasználó mindenféle zavarás, kimaradás nélkül, folyamatosan tud dolgozni.
Bővíthetőség
A vállalati alkalmazásokkal való zökkenőmentes integráció érdekében a Historian Client Desktop olyan komponensekkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az erős analitikai és vizuális képességek integrálását a felhasználó saját alkalmazásaiba.
A Historian Client Desktop a System Platformra épül, amely példátlan skálázhatóságot és funkcionális gazdagságot tesz lehetővé az ipari alkalmazásokban. A System Platform segítségével a felhasználók teljes termelési és teljesítménykezelési megoldásokat építhetnek egyetlen, integrált fejlesztési platformon keresztül – időt és fejlesztési erőforrásokat megtakarítva.
Az alkalmazások kis méretben indulhatnak, és szükség szerint teljes vállalati megoldássá nőhetnek.
Ügyfél-vezérlő objektumok
Az komponens alapú .NET és ActiveX vezérlők könyvtára lehetővé teszi a Historian Client használatár egyedi alkalmazásokban. Ezek az összetevők kompatibilisek az InTouch-al és harmadik fél által készített alkalmazásokkal, például a Microsoft Internet Explorerrel és a Visual Studio fejlesztő rendszerrel.
Lássa mi történik
Termelési adatainak megejelenítése a saját böngészőjével vagy olyan alkalmazásokkal, mint a MS Office, az InTouch HMI, vagy az egyedi szoftver alkalmazások.
Tervezzen lekérdezéseket
Hozzon létre egyéni SQL lekérdezéseket SQL szakértelem nélkül. Használhatja együtt más Historian Client alkalmazásokkal vagy önálló eszközként. Készítsen lekérdezéseket a Microsoft Word vagy Excel alkalmazásban gyorsan.
Közzététel a weben
Trendek, jelentések és munkafüzetek közzététele az Information Server segítségével, egyszerű menüválasztással. A hibatűrő tulajdonságok lehetővé teszik a váltást a redundáns kiszolgálókra, bármikor, automatikusan.
Vegye észre a trendeket
Értse meg a múlt történéseit, tapasztalja meg a jelen, sőt jelezze előre a jövőt. Gyorsabban juthat el a problémák gyökeréhez, és tisztán láthatja a fejlesztési lehetőségeket.
Hozzon létre jelentéseket
A valós idejű és múltbéli folyamat adatokat adja minden döntéshozó kezébe, beleértve a kezelőket, a mérnököket és a vezetőket is. Mentse és tegye közzé szabványos dokumentum formátumban, például Microsoft Word dokumentumban vagy Excel munkafüzetben.
Növelje az elérést
Integráljon más alkalmazásokba, teljes alkotóelem alapú .NET és ActiveX vezérlőkkel a többi alkalmazás kibővítéséhez; használja a C # és .NET integrációt a vezérlő architektúrákba.