Customer First Program
Támogatási program az AVEVA termékekre
A felhasználó mindenek előtt!
- Vevői igények alapján mégtöbb szolgáltatás
- Kiberkockázat értékelése és menedzselése
- Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése
- Új műszaki segítségnyujtás-távoli eléréssel és a helyszínen
- Egyszerűbb kalkuláció: a program ára a licenszár százalékában van meghatározva
Elérhető csomagok: Primary, STANDARD, Premium, Elite. A teljes program a jobb oldali „Customer FIRST Program Guide”-ban megtalálható.
Aktív műszaki támogatási szerződéssel az AVEVA Support Portal-ról letöltheti a legfrissebb AVEVA szoftvereket, demókat, kommunikációs driver-eket, kompatibilitási információkat, AVEVA Flex programról részleteket, és még sok minden mást.
Újítsa meg műszaki támogatási szerződését és használja az újdonságokat az AVEVA SCADA/HMI alkalmazásaiban!
A korábbi években legnépszerűbb Gold Membership Tagság (GM) továbbfejleszett, bővített szolgáltatásai a
Customer First program STANDARD csomagjában található meg. Ennek részletei:
Included Services |
STANDARD |
|
---|---|---|
Technical Support And Services | ||
Business Hours Technical Support (normal local business hours) | ♦ | Access to expert technical assistance |
Knowledge and Support Center website | ♦ | Search for answers to your questions. Log and track cases directly |
Customer FIRST mobile support app | ♦ | Give your employees access to a collection of feature-specific How-to videos |
Emergency Onsite Response Plan Commitment*
|
NBD | Within the committed time period, our support team will mobilize an expert resource to help remedy technical issues at your site |
Discount on Technical Support Consulting Services | 5% | Get access to discounts on consulting services when purchased in conjunction with your support and service enrolment |
E-Learning | ♦ | Get on-demand access to our rich library of modules |
Cloud application accessibility support (24/7/365) |
♦ | AVEVA resources available to help ensure user access to cloud solutions |
Software Maintenance And Utilities | ||
Software maintenance releases, service packs, patches, updates and hotfixes |
♦ | Stay current with the latest updates and fixes; included with AVEVA Connect |
Software version upgrades and revisions | ♦ | Take advantage of the latest software features; included with AVEVA Connect |
Software Asset Manager-SAM | ♦ | Identify and manage software versions and licenses |
* Note: Services associated with an onsite visit are billable. Customer to pay for engineering services, flight, and incidental expenses for all onsite work.
Customer FIRST mobil alkalmazás iPhone & IPad készülékekhez.
Töltse le és minden újdonságról első kézből értesülhet. Az Android felhasználóknak az év végén lesz elérhet az alkalmazás.
Software Asset Manager-SAM
Customer First program „STANDARD” csomagjában elérhető. A SAM egy olyan alkalmazás, amivel szisztematikusan köveheti és menedzseheli installált Citect licenszeit. A program a releváns frissítéseket, Service Pack-eket, javításokat beazonosítja, letölti , hogy és a megfelelő számítógéphez juttatja. A SAM mindezt a rendszer teljesítményének csökkenése nélkül, a termelés befolyásolása nélkül végzi.
- A felhasználók számára legfőbb értéke: csökkenti a Citect licenszek menedzselésére fordítandó időt
- Tartalmazza a Customer FIRST Standard, Premium és Elite szintek
- A SAM a program licensz vásárlásakor/műszaki támogatási program meghosszabbításakor automatikusan leszállításra kerül