ElérhetőségekFőoldalOldaltérkép
Újdonságok
Customer First

Új támogatási program a Citect termékekre-A felhasználó mindenek előtt!

  • Vevői igények alapján mégtöbb szolgáltatás
  • Kiberkockázat értékelése és menedzselése
  • Software Asset Manager (SAM)-licenszek menedzselése, program verziók követése
  • Új műszaki segítségnyujtás-távoli eléréssel és a helyszínen
  • Egyszerűbb kalkuláció: a program ára a licenszár százalékában van meghatározva

Elérhető csomagok: Primary, STANDARD, Premium, Elite. A teljes program a jobb oldali "Customer FIRST Program Guide"-ban megtalálható.

Customer First Guide

A korábbi években legnépszerűbb Gold Membership Tagság (GM) továbbfejleszett, bővített szolgáltatásai a
Customer First program STANDARD csomagjában található meg. Ennek részletei:

Included Services

STANDARD

Technical Support And Services    
Business Hours Technical Support (normal local business hours) Access to expert technical assistance
Online Case Management and Knowledgebase (support website access) Search for answers to your questions. Log and track cases directly
Online Training (How-to Videos) Give your employees access to a collection of feature-specific How-to videos
Emergency Onsite Response Plan Commitment*
NBD Within the committed time period, our support team will mobilize an expert resource to help remedy technical issues at your site
Discount on Technical Support Consulting Services 10% Get access to discounts on consulting services when purchased in conjunction with your support and service enrolment
Software Maintenance And Utilities    
Software Maintenance Releases, Service Packs, Patches, Updates and Hotfixes Stay current with the latest updates and fixes
Software Version Upgrades and Revisions Run the latest versions of your Schneider Electric software for optimal capabilities

Software Asset Manager-SAM

Systematically track & manage installed Vijeo Citect, Vijeo Historian or  Ampla licenses, easily download & push relevant updates to target computers for upgrade

* Note: Services associated with an onsite visit are billable. Customer to pay for engineering services, flight and incidental expenses for all onsite work.

Optional Services

STANDARD

Flexible Funding for Services Embed funds into your Customer FIRST Agreement for optimization and consulting services to use at your convenience during your agreement term
Upgrade and Migration Planning Enlist Schneider Electric  to explore upgrade/application migration opportunities or replace competitive software applications with current Schneider Electric technology

Customer FIRST for Solutions

 

Application support and lifecycle maintenance for Advanced Solutions engineered/implemented by the Schneider Electric solution development and integration team
Customer FIRST Cyber Security Maintenance Program Receive expert technical support based on situational urgency and complexity; also includes quarterly and annual site visits for covered products and applications
Customer FIRST Cyber Security Assessment Benefit from a comprehensive technical site review of your control network infrastructure to enable informed budgetary and technology decisions

Customer FIRST mobil alkalmazás iPhone & IPad készülékekhez.

Töltse le és minden újdonságról első kézből értesülhet. Az Android felhasználóknak az év végén lesz elérhet az alkalmazás.

CustomerFirst-Mobile App
AppStoreGooglePlayStore
Software Asset Manager-SAM

Customer First program "STANDARD" csomagjában elérhető. A SAM egy olyan alkalmazás, amivel szisztematikusan köveheti és menedzseheli installált Citect licenszeit. A program a releváns frissítéseket, Service Pack-eket, javításokat beazonosítja, letölti , hogy és a megfelelő számítógéphez juttatja. A SAM mindezt a rendszer teljesítményének csökkenése nélkül, a termelés befolyásolása nélkül végzi.

  • A felhasználók számára legfőbb értéke: csökkenti a Citect licenszek menedzselésére fordítandó időt
  • Tartalmazza a Customer FIRST Standard, Premium és Elite szintek
  • A SAM a program licensz vásárlásakor/műszaki támogatási program meghosszabbításakor automatikusan leszállításra kerül

Letölthető innen: Termékoldal (CitectSCADA vagy Vijeo Citect)/Software&Drivers/Software Asset Manager

SAM
Kettős cél: szoftver verziók és szoftver licenszek menedzselése  

SAM2

Újítsa meg műszaki támogatási szerződését és használja az újdonságokat Citect alkalmazásaiban!

Aveva

Citect SCADA 2018 logo

A Citect SCADA adatgyüjtő és vezérlő programcsomag legfrissebb verziója a hatékonyabb mérnöki fejlesztői munka feltételeinek megteremtését, valamint az operátori, kezelői munkát végzők mindennapjainak megkönnyítését helyezi a középpontba.

A fejlett meglenítő és kezelői eszközök segítenek a kezelőknek az egyre növekvő adatmennyiség feldolgozásában, hogy minden eddiginél hatékonyabban végezhessék munkájukat.

A konfigurálásra fordított időigényt jelentősen csökkentő eszközök kerülnek alkalmazásra, mint a tartalom érzékeny munkafelület és a kész szimbólum-, navigációs-, vészjelzés- és faceplate könyvtárak.

Tartalom érzékeny munkafelület

Fejlesztői munkaidőt csökkenti a tartalom érzékeny munkafelület, az összefüggések tudtatában kialakított képszerkezet felkínálásával

  • Beépített együttműködő felület amely automatikusan frissíti a részlet ablakok tartalmát és az információs ablakokat az objektum kiválasztásakor
  • FullHD és 4K felbontású kép alapok
  • Menü alapú navigáció, a menü automatikusan generálódik és kijelzi a területi alarm számokat is
  • A többmonitoros támogatás több képernyő egyidejű alkalmazását teszi lehetővé

Citect SCADA -SA

Fejlett eszköz könyvtárak

  • Széles szimbólum választási lehetőség, a szimbólumok az ipari ASM (Abnormal Situation Management), azaz rendellenes helyzetek kezelésére fejlesztettek
  • Kész, konfigurálható elemek
  • Menü alapú navigáció, a menü automatikusan generálódik és kijelzi a területi alarm számokat is
  • A többmonitoros támogatás több képernyő egyidejű alkalmazását teszi lehetővé

Fejlesztések a vészhelyzeti kezelésben

A kezelői hibák jelentősen csökkenthetőek azáltal, hogy a program az operátor figyelmét a szükséges területre irányítja. A termelékenységet és a valós időben meghozható döntések hatékonyságát fokozza, hogy a vészjelzés okok, következmények és elvárt kezelői beavatkozások rendszere rendelkezésre áll.

  • Vészhelyzetek félretétele késöbbi feldolgozásra, az ok megadható, támogatott a kézi, vagy automatikus elővétel, vagy újbóli félretétel
  • Definiálhatóak a vészhelyzet okai, megadható az intézkedés minden vészhelyzetre, beleértve az elvárt beavatkozási időt, valamint a várható következményeket az intézkedés elmaradásakor
  • Beépített vészhelyzeti jelzők mutatják a vészjelek hatókörét és az egyes éppen vészhelyzetben lévő berendezéseket
  • A többmonitoros támogatás több képernyő egyidejű alkalmazását teszi lehetővé
Muliti-Monitor
Multi Motinor

Kapcsolódó anyagok

Citect SCADA 2018-Release-2018.06.30. AVEVA transaction closes with Schneider Electric
Citect SCADA 2018 Software Update-2018.október AVEVA announces that Controsys is the official Citect distributor for Hungary
Citect SCADA 2018-Brochure White Paper-Situational Awareness-The next leap in Industrial Human Machine Interface design
Citect SCADA 2018-Quick Overview Customer First-Végfelhasználók műszaki támogatási rendszer-részletek
Citect support portál  tartalom az AVEVA “ Knowledge & Support Center”-be integráltan Customer FIRST Support App -Apple Store (for iPhone / iPad)
Knowledgebase-regisztrált, Customer First felhasználóknak Customer FIRST Support App -Google PlayTM store (for Android)
Citect-SCADA-2018-Compatibility-Matrix-2018.06.01. SAM: Software-Asset-Manager-v3-for-Citect-Ampla
Upgrade-video How To videos
Citect SCADA 2016 – Now Available! Citect, (Vijeo Citect) News portál
Citect SCADA 2016 Online Documentation Now Available AVEVA SCADA, MES LinkedIn csoport
  Kiberbiztonságról videó
  Blog-ok
  Citect SCADA videók a YouTube-on
Ugrás az oldal tetejére fel nyil
LinkedINGooglePlus